awak , awak dan awak . HELLO welcome to my blog :) im friendly person okay , do follow me yeah . thank you :)

Wednesday 19 September 2012

heyy blog ,

assalamualaikum ,  dah lama betul aku tak bukak blog nie :D orang busy kata kan tak ade masa nak tengok blog or edit blog .

16/09/2012

aku masuk hospital sebab pening -2 and darah aku pekat sekali then kena tahan wad time tu . ade malam tu dia teman kan aku kat hospital . alhamdulilah laa pada tuhan kali nie aku dapat orang yang bole terima saket aku sekang nie . terima kasih banyak -2 pada tuhan sebab turun kan jodoh aku nan dia :'D so sweet malam tu dia jage aku then time dia tidur aku tengok jee dia . sweet nyee dia tidur . but kesian sikit kat dia sebab dia tidur kat kerusi je malam tu. sepatut nyee orang luar tak bole teman kan but aku cakap kat nurse lelaki tu dia kazen aku . haha xx lepas nurse tu blaa aku cakap laa kat dia , kazen ke ? haha .. dia gelak je tau :'D sumpah aku akan rindu time dia teman kan aku cmtu .

awak , terima kasih ek teman kan saya kat hospital . buat susah awak je teman kan saya ? :'D okeyy laa awak , pape pun saya tetap sayang awak sangat sangat <3

iloveyou norfarinah abdulla :* <3