awak , awak dan awak . HELLO welcome to my blog :) im friendly person okay , do follow me yeah . thank you :)

Monday 29 October 2012

heyy blog ..

Tuhan .. Aku tidak perlu orang sempurna untuk mendampingiku .
Aku hanya ingin orang yang nak menjadi pelengkap kekuranganku .
Membuat aku merasa " ADE " , membuat aku tersenyum and berkata " AKU BERUNTUNG MEMILIKINYA " ! .

Aku sangat beruntung dapat dia , dia lah orang yang aku cari selama nie sanggup jage aku tak kira ape pun . walaupun aku nan dia selalu bergaduh or what .. then aku tukar fone nan dia selama nie ade sebab-2 tertentu , aku nak jauh kan diri aku dari semua budak-2 sini and adek-2 angkat aku . aku buat semua nie untuk kebaek kan aku jugak nan dia , aku ikhlas buat semua nie sebab dia . aku nak jage hati and perasaan dia , kdg-2 aku jelly jugak budak-2 laki chat nan dia sampai mintak num fone but alhamdulilah lah dia tak layan . and aku sanggup jugak cakap kat budak-2 yang aku tunang dia , sebab aku dah malas nak layan dorang semua . aku takot dia pula yang jelly tengok aku layan budak-2 itu semua ..