awak , awak dan awak . HELLO welcome to my blog :) im friendly person okay , do follow me yeah . thank you :)

Sunday 27 January 2013

hello blog :)

Assalamualaikum ..alhamdulilah , hari nie anniversarry ktorang 8bulan kenalan ..dalam masa 8bulan nie la cm-2 dugaan , cabaran ktorang hadapi bersama ..aku besyukur sangat-2 masih betahan dengan dia selama nie ..aku tak ape-2 dari dia , aku cuma nak dari dia hanya , cinta , sayang , kejujuran and keikhlasan dari hati dia ..cinta mati aku untuk dia sorang saja sampai akhirat nanti , insyaallah dengan izin tuhan :) aminnnn ~ aku tanak wanita laen selaen diri dia sorang saja ..dia wanita laen dari yang laen selama nie aku kenal , dia laa wanita selama nie aku cari sanggup berkorban ape saja utk aku selama nie ..alhamdulilah jugak sebab tuhan temukan aku dengan dia selama 8bulan nie ..insyaallah , aku akan jage dia sebaek mungkin :) aku tanak kehilangan dia sampai bila-2 :) iloveyou my sweetheart norfarinah abdulla <3 muahhx3